Kızlar 19 haftalık olduk biz. Sabahları kahvaltıda fazla yiyince mide bulantım oluyo o yüzden kahvaltıyı tam doyacak şekilde yapamıyorum onun dışında çok şükür herşey güzel gidiyo çarşamba günü inşallah cinsiyet öğrenicem. Bebeğimin hareketlerini 16.haftadan itibaren hissetmeye başladım gün geçtikçe daha da hissediyorum ☺️Sizde durumlar nasıl?