Rojinnur CerenKoca ya benimde 99 aynıyız :) korku başladı ufaktan bende nasıl dogurcam diye siz nasılsınız?
CerenKoca Rojinnur ben geceleri uyanıp ağlıyorum artık korkudan ama 🫣 sezeryandan çok korkuyorum inşallah normal olurrrr
irem-1999-54 CerenKoca sagol canım insallah hepimizinki ne zmana dogum gorunuyo doktorun bisey dedimi cnm