Kızlar selam bebşm Oğlum olacak adını da Sancak koyacağız. Hatta ismi ben buldum eşimde çok beğendi. Ama çevrem çok sert manasız ben sevmedim diyenler oluyor. Bende iki isim koyulunca sevmiyorum soyismimizle söylediğimiz de çok güzel oluyor Sancak Kayaoğlu ama bu gidişle önüne de bi isim koyacağım gibi. Eşimde istemiyor ezanlı ismi neyse de nüfusta yazmasın diyor. Bana anlamı güzel önüne koyulacak isim önerir misiniz