Ecembursa ilk önce ali satıra gittim bende mahalleden abla da ona gitmiş çocuğuna down sendromlu alınması lazım demiş hemen kocanı çağır imzası lazım demiş sonra kadın diyor şok oldum üniversiteye götürmüş sonuçları kapıdaki hemşire daha biseyi yok ki demiş o zaman degistirdim zaten ilgili de degildi sonra memik beyi övdüler 16 sında birdaha gidicem ilk gebeliğim bana dedi bak bu kafası bunlar kolları olcak diye anlattı duyduğuma göre ailesinden biri doğumda ölmüş hatta çok ucuza özel klinikte bile bakmış 5 10 tl ye bi zamanlar öyle diyorlardı bilmem ne kadar doğru