Selamlar,
Bu ay bekleyişte olanlar var mı ? 2 hafta önce 1 kutu klomen kullanıp doktora gittim. Biri 22 mm diğeri 29 mm olarak iki yumurtamın geliştiğini söyledi ve kilit ilişki günlerini söyledi. Bekleyişteyim bu ay ancak ilk defa klomen kullandım. İlk ayda olmama ihtimali yüksek mi ? Defalarca kullananları okuyorum çünkü.