Prezervatif veya herhangi koruma ile alakası yok kadın ve erkek ile alakalı ikiside saglikliysa ve Allah nasip ederse korunurken bile hamile kalanlar var yeterki vücudun uygun olsun eşin de sorun olmasın Allah nasip ettikten sonra olur insanlar korkutmak için konuşuyor resmen bizde o yöntemle korunduk sonra bıraktık ve nasip oldu napalim yani korunmayalim mi insanlar herseye bir bahane arıyor sebep arıyor ağustosta bıraktıysaniz korunmaya daha erken yani herkes korunmayı bıraktı diye hemen hamile kalınmiyor biz bıraktıktan 3 ay sonra falan hamile kaldık vücut ayarlıyor kendini üzme nasipte varsa olur inşallah