Ozgesenses12 Kızlar merhaba adetim 12 gün gecikti geçtiğimiz hafta doktor kontrolüne gittim çatlamamış yumurta olduğunu belirtti ve duphaston 10 mg verdi. Bu şekilde olup gebe olduğunu öğrenen oldumu hiççç ve bu ilacı kullanan var mı aranızda
Severozge Ozgesenses12 canım ben bu ilacı aşılama olduktan sonra kullanmaya başladım 26 Eylül’de aşılamam vardı. Üstünde baya bı gün geçmiş senin . Eğer ilaca rağmen adet olmadiýsaniz belkide bebiş vardır 🤲 .çünkü ilaç bittimi en az 3 4 gün sonra adet olan var herkes gibi bizlerede rabbin etsin 🌺🤲
Eda35sinan Ozgesenses12 bende yarından sonra basliycam doktorum kesinlikle kulan dedi ins gebelikle sonuclanir bu ay hayallerimiz
Ozgesenses12 Aden58 hap bitince regl olabileceğimi iletti ama bilemiyorum prospektüsü okuyunca bende anlam veremedim
Ozgesenses12 Severozge ilaca yeni başladım canım bittikten sonra adet olmazsam yine eğer tekrar bi doktora kontrole gideceğim