Merhaba kızlar biz 27+4 günlük olduk.
Detaylı ultrasonda biraz midesi büyük olarak gözüktü, fakat doktorum bir sorun olsa kese içindeki sıvı fazla olur şuan öyle bi durum yok dedi.
Bir de 3lü kordonla bağlı olurmuş bebişlerimiz bize, benim güzel kızım 2li kordonla bağlıymış ama böyle çok doğum yaptırdım dedi doktor.
Böyle sorunlarla karşılaşan oldu mu aranızda, karşılaşıp doğum yapan annişlerde bilgi verirse çok sevinirim.