Baliminannesii https://imgyukle.com/i/n3fAxS 37+2 haftalığım kızlar bu sekılde kasıktan belime doğru sancı giriyor çok ağrılı değil hafif yalancı sancımı sizce doktoruma söylemeliyimyim
hunilimom Baliminannesii düzeni yok canım bende o haftalarda doguruyorum sandım meğer bebek baskı yaptigi için oluyormuş yine de takip et