Selam hamişler. Perşembe gününe kadar bebişim gelmezse yatışım yapılıp suni sancı ile doğum başlatılacak. Suni sancı olayından biraz gözüm korkmuyor değil 😑 çok heyecanlı, mutlu ve biraz da endişeliyim. Suni sancıyla doğum yapanlar neler yaşadı , nasıl oluyor bi’ aydınlatabilir miii