Normalde 13+3 um ama 12+6 çıktı o sorun değil biliyorum da bugün gittim kontrole işte ilk başta emin bir şekilde kız dedi hocamız sonra bebek posizyon değiştirince aa erkek de olabilir dedi ya kararsız kaldım nasıl olur dedi bir çıkıntı var ama büyürse erkek buyumezse kız dedi yani kafam karıştı %51erkek dedi bu sefer de bende anlamadım biz kız istiyoruz hocam kordondur o dedim güldük falan ama bir daha ki aya kesinleşir dedi varmı başına gelen ortada kalan 😁🤦🏻♀️