Merhabalar
Doktorum bana klomen + duphaston verdi. Klomeni 5 gün, günde 2 defa şeklinde kullanıcam. Klomen bittikten 1 hafta sonra da duphaston, eğer adetin gelmez ise test yap,6 ay bu şekilde dene olmazsa gel tekrar dedi. Öyle yumurtlama takibi veya aşılama demedi 6 ay bu şekilde ilacı kullan dedi. Ama herkese sanırım ilacı içtikten sonra takip için gel demişler. Benim doktorum özelde bide yani yumurtama takibi için çağırmaması normal mi ?