afroditt benim tekil gebelik ama 27.haftamda 4doz,28.haftamda 2doz vuruldum
Rahim ağzı kısalığından dolayı her an doğabilir gibi konuştu doktorum
Çok şükür 36.haftamdayım
İyi düşünün iyi olsun 🙏🏻
Sürekli yattım,yemek ve wc dışında kalkmadım ayağa
Çok zor geçti sürecim her an gelecek korkusuyla ama çok şükür bu haftaları gördüm