Eldgrn Sayad biz dhaa kucuguz 19+5 iz en son 17+6 da gittik 18+0 çıkmıştı ultrasonda 223 gram 18 cm di şuanda ne kadar bilmiyorum o zmaan öyleydi
150411 HilalEyce normal mi doğdu ,benim de o kilolarda olacak büyük ihtimal, normal yapabilir miyim diye tedirginim de
mavimsiiii Srdm benimde haftaya randevum 32 olucağım bakalım aynı kilodamı bebişler karnım çok küçük sanki bebek içinde yok gibi ☹️☹️
Esraassrkr aysegul6044 bizde 36 da 3150 idik. Doktorumuz iri bebek diyor ama kilosu normal herkesin bu civarlarda. Acaba kemik yapisindan dolayimi bole bise dedi , bi fikriniz varmi ,?