Yenihesapp nstden anlamam ama benim 35 haftalıkken 4 defa 100e vuran sancılarım çıkıyordu, eve yolladılar.. Hissetmiyordum hiç birşey, açıklığım da vardı. 3 gün sonrası hissetmeye başladım 1 gece yatış serip serum iğne falan yapıldı. Ciğer geliştirici vuruldu