Halimik-60 09Tugba_0909 34e giriyorum. Geceleri tam bi işkence. Acayip kolum uyuşuyor kızlar böyle kaldırıp bi bardağı ağzıma götüremiyorm çok tuhaf şeyler yaşıyorum bu ara
Tugceonur 09Tugba_0909 hem gebelik hem bebek beni çok zorluyor ama az kaldı sabırla geçiyor kızımda azı dış döneminde o yüzden daha çok zorlanıyorum
Sevim2211 Ben iki gün sonra 8. Aya girmiş Olcam 32 haftalık olacak. Her gece tuvalete kalkıyorum 3 sefer en az bir de yürüyüşlerin kısıtlandı alta çok baskı yapıyor
09Tugba_0909 Duyguatesss bende mide yanması olmuyor o konuda rahatım inşallah da olmaz böyle devam ederim
1234momsss 09Tugba_0909 32+2 yiz bugün iyice agırlastıgımı farkettim yürürken cok zorlanıyorum gece sureklı uyanıyorum 😶🌫️
Minnakanne12 09Tugba_0909 valla sezeryan olmak istemiyorum ilk önce suni sancı vericekler en son sezeryan