EceMmmm Mavi20 Anadolu hastanesinde Gökbay bey var bir kaç kişi tavsiye etti ama sizin önerdiğiniz doktoru duymadım. Uff o kadar çok doktor var ki kafa şinanay oluyor. Nasıl olacak bu iş bilmiyorum birde benim ikiz bebikolar.
EceMmmm Tosbik Ünal beyi duydum fakat hakkında çok bir fikrim yok ama medical parkı hastane olarak hiç sevemedim.(:
Mavi20 EceMmmm ne güzel seçeneğiniz çok ben Karaman’a taşındım 1,5 saat uzakta Konya’ya gidip geliyorum sürekli beterin beteri var 🤦♀️😂 erhan bey benim sıkıntılı gebeliğimi ve kürtajda ki sürecimde çok iyiydi. Zaten bende araştırarak gitmiştim.
EceMmmm Mavi20 Sende haklısın canım, ama çok seçenek oluncada kafa karışıyor. Tavsiyen üzerine araştırıcam çok teşekkürler. Ayrıca Anadolu hastanesini de çok beyeniyordum.👍✨
EceMmmm Tosbik Karıştırıyorum onları hep. 😂😂 Sanki ikiside aynı hastaneymiş gibi geliyor.🙈 Çok teşekkürler tatlım.💕