Merhaba benim 5+6 da kanamam oldu akışkan ve kırmızı renkte acil doktora gittik duphaston verdi. Düşük tehlikem oldğunu söyledi. O an kanama durup kahverengi lekeye döndü. Ertesi gün kendi doktoruma gittim oda iğne verdi haftada bir. Bugün 3. Günün ve nerdeyse lekelenmede bitti acaba kanama durdu işe yarıyor ilaçlar mı demek bu yoksa daha kötü bir durum mu kafam iyice karışık tedirginlikten . Böyle bir durum yaşayan var mı ? Gebeliği olumlu sonuçlandı mı ?