DilekYorulmazDemirci Merhabalar kızlar aranızda 4lü tarama testi yaptıran varmı afm seviyesi yüksek çıkan doktorlar ne söyledi bunun için normalde 2.5 olması gerekirken benim 2.7 çıktı çok taktım kafama çarşamba günü gitcem öğrenmek için
Bbebek Msalbyrk genetik hastalıkların kontrolü için yapılan testlerden biri.2li, 3 lü taramaların bir başka çeşiti
Msalbyrk Bbebek onlari blyorm üçlü test yaptrdm da smdi sırada detayliya gircem . 4 lü ayri biseymi yani doktorm demedi bana öyle bise😳
Bbebek Msalbyrk yok merak etmeyin, bu testlerden bir tanesi bile yeterli diye okumuştum, zaten hepsinin yanlış çıkma ihtimali de olduğundan kesin sonuç vermiyorlar
DilekYorulmazDemirci Bende çarşamba günü gireceğim dörtlüye ikilide hiö bir şey çıkmadı devlet diğerlerini istemedi özelde baktılar bu teste inşallah birşey çıkmaz 🙏🏻 Msalbyrk