Arenfiliz Merhaba tatlış anneler♥️ Henüz 6+1 iz feci bulantılar gelmeye başladı. Varmı öneriniz🥺 bulantı için neler yaptınız🤲🏻
Tubatgn Arenfiliz prilam Dr kullandım, doktorunuza söyleyin hemen yazsın sizede sağlık ocağı doktoru da yazıyor 🙏🏻
Tubi57 Arenfiliz 6 haftalıkken basladı 7. Haftada bir hafta gece yatmadan 2 tane aldm prilam ilacı. 3 gündür hiç fayda etmiyor. Doktor zofer verdi 10 mg sabah aç karna . İlk hamileliğimdede zofer kullanmıştım daha iyidi
1erkekkannesiiii Arenfiliz Allah yardımcın olsun cok zor mide bulantısı kusma. Prilam kullandım öyle geçti yoksa ne yapsam ne yesem işe yaramadı 😟
Arenfiliz 1erkekkannesiiii ç Tubatgn Lokumum9593 çokk teşekkür ederimm amin inşallah🥰🥰sağlıkla alırsınız minik lokumu kucağınıza inşallah🥰🥰🤲🏻
LmnLcheesecake Bende ilk haftalarda başımı kaldıramıyordum Dr.prilam kullandım gece 3-4-5 civarı 2 tane içtim sabah çok rahattım 🙃
Lokumum9593 Haftaya kadar bulanti cektim. Hem de oyle boyle degil. Doktor prilam verdi. Ilac nede olsa diyip bir tane bile icmedim. Bulantilarimla cikarmalarimla beni bulandirmayacak yiyecekler sece sece 13. Haftaya kadar Dayandım ve kesildi. 21. Haftadayim. Cok iyiyim. Lokumum da oyle. Doktor tavsiyesiyle prilam kullanabiliyorsaniz iyi gelir muhtemelen. Beni en çok yesil salata, peynir ve kraker tutuyordu. Saglikla kucaginiza almayi nasip etsin Rabbim