Nrsn Kizlar suan 6+1 haftadayım folik asitim 22 cıktı referans aralığı 4.8 ile 37.3 arası doktorum folik asit kullanma artık dedi. Ilk 3 ay önemli değil mi kullanmak
Alyaa18 Nrsn değerin yüksekmis bi süre kullanma diye demiş degerin iyiyse kullanmaya gerek yok ki depolarin dolu demekki
Nrsn Alyaa18 anladım ne bilim icmeyince azalır mı diye düşündüm hergün badem ceviz falanda yiyorum onlarda folik asit varmis heralde