Bereninannesi sizin kilonuzun bebekle alakası yok siz almasanız da bebek yediklerinizden besin alır ☺️ Ya da benim gibi siz çok alsanız da bebek normal kiloda doğar çünkü yine kendi ihtiyacı olan besini alır. Ben + 22 kilo ile doğum yaptım bebenin en az 5 doğması gerekiyordu ama 3 kilo doğdu 😂