Kızlar içim rahat etmediği için sormak istedim. Yarın kontrol var ama yine de cevaplarsanız sevinirim. Daha yeni 4 günlük olan bebeğimin bezini değiştirmek için açtığım da bezinde hafif hafif pembemsi kan vardı. Nedendir acaba? Biraz üst taraftaydı kakasını yaptığı yerde değildi. Hafif damla damla vardı. Riskli bir durum mu ?