Tecrübe etmiş arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Doktorum çalışabilir raporu verdiği takdirde 37. Haftaya kadar çalışmayı planlıyorum. İşverenin bana söylediği şu oldu , 37. Haftanda izne çıkarsan eğer sadece 8 haftalık doğum paran yatar, önceki 8 haftalık süreçte maaş aldığın için toplam 16 haftalık doğum parası alamazsın diyor doğru mudur?
(Ben 4 aylık izin hakkımı doğum sonrası kullanmak istiyordum.)