nazli-0628 Merhaba arkadaslar ben bugın ıtıbarı ıle 40+1 faftalık hamıleyım. Kızımın hala gelmeye nıyetı yok sıfır sancı. Doktor 2 gun sonraya yatış verdı sunı sancı verilecek, normal dogum yapmayı cok ıstıyorum.