DilaraGlck94 Merhaba biberon ve emzik alıcam ama hangisini önerirsiniz acaba alanlar yada kuşlananlar yazabilir mi?
Zehra41 DilaraGlck94 5cesit biberon aldim. Avent lansinoh weebaby ve 2tane ucuz yollu degisik uclu asla emmiyor biberon. Emzikte avent ve wee aldm onlari da emmiyor. 4aylk 4aydr agzina verdgmz an ciglik kiyamet. Aninda kusuyor. Ben de ne heveslerle almistm emzik emsin diye😢
zuleyhasamet-11 Biberon olarak phılıps avent cam aldım, emzik olarak ta mamajoo aldım. Daha kullanmadım.
Fasulyeninannesi1 Hanife61 ben natural pp setini almistim icinden 4 biberon 1 emzik 1 biberon temizleyici cikiyor. 6 aydir kullaniyorum cok memnunum. Emzik yine ultra soft ve ultra air kullaniyorum 😊