nslhninat 2 bin kişi alsalar da mezun çok fazla 🥴
limoncicegimFO aynen öyle canım. Ben bu sene pek çalışmadım gerçi de 😅
Nare09 ben çalıştım canm ama nasip herşey bazen ne kadar çalışsan da olmuyor 🥴