Mhtpkts Merhaba bayanlar 6+5 günlük gebeliğim ara ara kasık ağrısı çekiyorum sanki adet olacakmışım gibi normal mi sizce hamilelikte başka belirtim yok bunun dışında normal mi sizce
MinelHaapy Benimde 1 ay yakın olmuştu kaşık agrısı şuan 10+3 geçti şükür yerleşme ağrıları olabiliyormuş
Mhtpkts @MinelHaapy evet öyle diyorlar ama ilk hafta yaşadım bir daha yaşamam diye düşünüyordum tekrar yaşayınca problem mi var acaba diye düşündüm
Mementovivere Mhtpkts inşallah canımm lekelenme felan yoksa ağrılar normal Daha önce düşük yapmış biri olarak inan düşüğün ağrısı çok farklı Allah korusun insan onu anlıyor