Papatya4646 o zaman siz kilosuna boyuna çoookk daha fazla takılırsınız ilerleyen zamanlarda. Benim ilk kızıma çok iri bebek çok iri bebek deyip durdu doktorum. 38+4te doğum yaptım 3310 doğdu. Ama ultrasona göre 3950 idi. Bir arkadaşıma da 2700 dediler kız 3200 lerde doğurdu.
Hakikaten ultrason ölçümleri çoookk farklı oluyor. Ne kilosu fazla diye üzülün ya da sevinin, ne de kilosu boyu her neyse az diye üzülün…. Sadece sağlıklı olması için dua edelim..
Mesela şimdiki hamileliğimde 21 haftadayken kendi doktorum 23+3 ile uyumlu dedi. 17 gün falan önden gidiyor dedi. Aynı hafta detaylı ultrasona girdim 21+4 te. Başka doktorda. Onun ölçümüne göre de 21+5 gözüküyordu. Yani cihazdan cihaza bile fark ediyor. Hiç üzülüp stres yapmayın bunları. Gerçekten takılacak en son şeyler. Allahım sağlıkla kucaklarımıza alıp sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hepimize 🙏🌸