selvi8900 nasıl geçiyor gebelikleriniz benim ilaçlar yüzünden kusamlarim sonlandi cunki ilaçları kesti doktorumuz 🤩
Mer93 selvi8900 şükür güzel dönemlere geçiyoruz sanırım benim de 13 haftalık bulantılar çok nadir oluyor rahatlama dönemindeyiz 🤩
Dilaraa23 selvi8900 benimde 13+4 ama iştahsızlık ve bulantılar devam prilam kullanmama rağmen, birde sol kasığım 2 gündür sabit ağrıyor sizinde var mı kasık ağrısı
selvi8900 Mer93 çok şükür rahatladık inşallah hepbirlikte bende yemek yemeye su içmeye daha yeni başladım diyebilirim ❤️güzel günler yakindir
Mervekrc Hanımlar midem bulanmıyor ama iştahsızlık var ☹️ bişey yemek istemiyorum meyve salatalık süt o şekilde geçiyor. Çevremdeki insanlar çok üzüyor beni bişey yemiyosun bebek vitamin alamıyor zayıf olacak diye 😔😢
selvi8900 Mervekrc benim çevremi bırak annem bile eşim bile derdi sen küçük bebek dogurmak istiyorsun heralde böyle yemezssen hiçbir vitamin alamaz filan diyorlardı ama şuan öyle bı duzeldimki yemedigim halt kalmadı bı açlık hissi geldi ki anlatamam inşallah seninde açılır iştahın
cerenveminigi Ben de tam 13 deyim bulantılarım bitti gibi sadece ağır birşey yersem oluyor onun dışında keyifini süreceğiniz zaman dilimine giriyoruz galiba ☺️
Gres 13+1 çıktım bugün ikili tarama testinde en baştan beri pek belirtim yoktu bakalım bundan sonrasi nasıl geçecek ☺️
Eylb_ denizarenmom 11.haftadayım ben de böyleyim valla 😁 Arada mide bulantılarım oluyor çok hafif, bir de uyku hali o kadar 🙏🏼🌸
denizarenmom Eylb_ uyku hali bende de var ama bende hamilelikten oncede oldugu icin pek bir sey degismedi☺️
selvi8900 Ezgikrkl ayyy bende de tansiyon düşüklüğü sorunu çok oluyor helede geceleri uyumak üzereyken bı an düştüğünü bile anlıyorum her gece ölçer olduk tansiyonumu