Anne-23 Kızlar sağ kasıkta agrı olması normal mı aşırı degıl bebek buyudugu ıcın mı acaba sızde mı oluyor ?
Gulsengulsen Anne-23 benim de var doktorw sordum normal dedi adet sancısı gibi çok sok ve düzenli ağrılarda sıkıntı olur dedi hastalık veya erken doğum gibi. Sıkıntı yokmuş
Anne-23 Gulsengulsen çok sık degıl yada öyle aşırı dayanılmıcak gıbı degıl 2. Gun bugün sızın ne kadarlık