Leylayasin kuzu benimde adetime 3 4 gun kala yaptim bel agrim cok olmusti ve agrim ayni adet sancilark agrisi gibi bir yandan adet lcm diye bekliyorum biryandan da test yapmak icin bir kac vun daha gecsin diye bekliyorum erkwn yaomak istemedim 4 5 gun kadar test aldm ve sonuç pozitif suan 28+0 haftalgm rabbime şükürler olsun rabbim sen ve bütün anne baba olmak isteyenlere hayirli vaktte hayrli evlat nasip etsin insallah bir kac gun daha bekle derim ben hayal kirikligi yaşama gibisnden