Bugün tam 8. Haftaya girdik kusmam çok fazla var yemek yiyemiyorum normalde olsa karnım dümdüz olurdu ama daha iki aylık olmasına rağmen karnım içime sığmıyor şişkinlik çok belli erken değil mi daha acaba anneme benzerim sanmıştım iç karnı büyüktü doğum yapana kadar belli bile değildi karnı nerdeyse 😂ben daha iki aylık oldum karnım büyümeye başladı