Merhaba annelr burada ikinci dogum hikayemi paylasmistim fakat ilk doğum hikayemi paylasmamistim. Her dogum kendine ozeldir. Benim hikayeminde erken dogum yapacak annelere destek amacli olsun diye yaziyorum.
Gunlerden 28.07.2018 cumartesi ben 35+5haftalik hamileyim sabah her zamnki gibi (her hamilenin yaptigi gibi) tuvalete kalktim tuvalet alaturka tam otururken pit siye bir ses geldi bnde belim kutlemistir diye düşündüm hamilelikte her yeri tutuluyor insanin neyse idrarimi yaptim bittigine eminim ama hala birseyler geliyor nyse tekrar odaya gectim uzandim sola doğru allhim nolur su olmasin daha cok erken diye dua ettim ama biliyorum tabi gelen su hala birseyler sızıyor dedim gidip uzerimi degiseyim gttim pedimi taktim uzerimi giydim esimi cagiricam(sicak diye salonda uyuyorduk)tam kapinin oraya gttim bi baktim fostt diye bütün su geldi üstüm sırılsıklam esime seslendim yardimci oldu hasta bezini bagladik giyindim hastane cantami hazrlamistim onceden esim dedi ben ne yapayım telasa düştü sen annemi ara beklesin bizi onu alalim dedim ve cantalari al dedim o arada ben su gelen yeri vileda yapiyorum😄😁indik arabaya yoldada annemi aldik hastaneye gectik tabi icimden ben ne yasayacagimi bilmeden “simdi 💩 yedin dogum olacak bugun” dite söyleniyorum kendi kendime 😁 gttik acilden giris yaptik acilma muayenesi yapildi 1 cm acilma vardı islemlerde tam anlamuyla yapıldıktan sonra yatış verildi sanci odasina alindim devlet hastanesi olduğu icin bir odada 5 kisi oluyordu aralrda perde oluyordu neyse damar yolu acildi ustumu degistim falan basladilar damardan suni sanci vermeye ilk doğum olduğu icin acilma saat basi oluyor sirekli nst ye bagli sekilde yatakta sanco cekiyordum bu beni zorluyordu ama bir kac defa kalkip yürüdüm yürümek cok iyi geliyordu bi an uzanirken gobegimin cok küçüldüğünü farkedip ebeye"bebek nerede" diye sormustum suninin kafa yapmasi heralde🤪 ebede bebek iyice kanala girdi ondan oyle dedi nyse 3 5 8cm derken yatakta dizlerimin uzerinde durup ikinmami soylediler ikindim yorulup uzandim ebeler basi gorunuyor dediler ve dogumhaneye gectik orada ikindim 3 ikinmadan sonra ebeninde kesi atmasıyla doğdu bebeğim en cok korktugum sey ya aglamazsa😥 sukur korktuğum gibi olmadi agladi bebegim kontrolleri yapıldı kuveze alinmadi annem refakatciydi ona verdiler benimde dikislerim yapildiktan sonra bebegimin yanina gectim 2.850 gr 50 cm dogmustu oglum. Öncesinde ciğer geliştirici iğne falan yapilmamisti. Allh herkesin yaavrusunu saglikla kucagina versin insllh🙏🏻 benimde ilk dogumum boyle bir tecrübeydi 🤗