Deletedmom_1003 Devlet hastanesinde iki kere normal doğum yaptım memnun kaldım. Ama ben nazlı biri değilim onu belirteyim azimliyim kendimi bırakan bir tip değilim. Psikolojiniz müsait değilse özele gidin derim ben sancı çekerken başka bir gebe daha vardı ben soğukkanlıyım insanları çok takan biri olmama rağmen kadının bağırıp doktorlara yalvarmasi beni etkilemişti üzülmüştüm kendim 9 cm açıklıkla yatıyorum kendimi bırakıp o kadına dua etmiştim bir an önce doğursun çekmesin fazla diye. Ben sakin ve rahattım açılmam çok hızlı ilerlemişti bağırmayan nefesini kontrol eden kolay doğum yapıyor