enesayazmoom 28+1 olduk ablaları en son 23 haftalık gitmiştim çok özledim oglusumu ben bir görüp gelicem 💙😘 var mı benim gibi bugün görüş günü olan
girl_boy_annesi enesayazmoom bizde 28+0 olduk bende en son 26 haftalık iken gördüm inşallah 30. Haftada gitmeyi düşünüyorum 🥰
enesayazmoom Eldgrn doktorumuz aylık çağırıyor bizi sanırım bu haftadan sonra 2 hafta da bir olacak mis