ilk oğlumun ismi Alparslan, ama birtürlü ikinci oğluma isim kararlaştıramadık, ben Teoman diyorum babası Egemen diyor,inada bindi. büyük oğluma (18 aylık) kağıda yazarak kura çektirdik ilk Egemeni seçti babasına verdi ikinci olarak Teomanı seçti bana verdi, kendiside Atahanı seçti 🤣🤣🤣 çokta yardımcı olmadı yani.. 🥲
o yüzden anket yapıyorum
ankette ne çıkarsa onu koyacağım.🤗