poyrazvearya vallahi dışarıya kalsa Benim de göbeğim yok 5 aylık kızım neredeyse nasıl göbeğin yok diyorlar gösteriyorum çok küçük diyorlar olabilir diyorum insanlık hali insandan insana değişiyor ama ben kendimi biliyorum yani göbek çıktı artık kıyafetlerimin olmamasından pantolonumun artık v şeklinde duruşundan o bağlama yerinin onun için dışarıya pek takılmıyorum isteyen istediğini bilsin bol giyindiğim için bir de ekstradan ondan belki de belli olmuyor ama yoksa o göbek orada var yani sen de canını sıkma zaten çıkınca bir anda atıyor kendini sen de anlamıyorsun onu 19+5 olduk bizde kızçemle