Hiç sormayın 5 gündür neler çekiyorum hemen doktora çıktım ağrı hissettiğim an. Parol, gargara, ve burun spreyi verdi bende 22 haftalık hamileyim bana mısın demediler. Teste gittim negatifim. 2 gün önce öyle bir fenalastım ki kesin ölüyorum dedim. 🤧 Bugün tekrar cıktım mecbur antibiyotiğe başladık. Bu aralar berbat bir salgın var ve hiçbir sey iyi gelmiyor resmen. Ben ılık suya bal limon yaptım. Yine ılkk süt ve bak karıştırıp içtim. Ihlamur limon yaptım. Hiçbiri fayda etmedi valla bende. 😄