Ruyaa2512_ Merhaba güzel anneler aranıza yeni katıldım birsey sormak istiyorum 3 haftalık gebelikte değerim 236.72 normalmidir merak ettimde doktorum iyi sorun yok demişti
suadeeee Ruyaa2512_ doktor sorun yok dediyse yoktur 🥰 zaten 3 haftalık gebelik diyosa en son adeti göz önünde bulundurup söylüyorlar adetten bi hafta on gün sonra gebe kaldıysan normaldir dediği gibi
Ruyaa2512_ suadeeee çok teşekkür ederimmm evet 21 gunluguz adetim 26 ağustos tu en son 11 eylülde hamile kalmisim🥰