Deletedmom_1003 Kızlar iki gündür gribim boğazım ağrıyor başım çatlıcak gibi parol kullanılabilir yazıyor internette ama korkuyorum yinede kullanan varmı
Yarenn92 Deletedmom_1003 ben covid olmuştum doktor parolun hem serumunu verdi yüksek ateş için hemde hapını günde 2 defa kullanabilirsin demişti zararı yokmuş