AyFa1608 Sağlıklı gebelikse illaki artmıştır canım hem daha koyu hem artması gerekir yani. Kan vermedin mş hiç
AyFa1608 Bide bence bu şekilde kendini kafanı yorma strese girme benim testim silikti 175 çıktı beta bidaha kan vermedim 15 gün sonra doktora gittim direk kese de bebek de göründü. Bu şekide acabalarla yorma bence kendini doktora git 🙂
Deniz97 Teslimenursevil canım takip ediyorum ne zamandır seni gözünaydın Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin doktor ne dedi peki 🙏🏻🥰🥰