Hanımlar 1 ay önce bi doktora gitmiştim erkek demişti cinsiyetine benimle yılışık yılışık konuşuyordu hiç samimi bulmadım sevmedim doktoru şimdi bi doktor keşfettim çok iyi işinde ciddi bir doktor bana kız dedi aşırı sevindim çünkü evde 1 yaşında yaramaz bir oğlum var kız olmasına çok sevindim 21 haftalığım daha değişirmi acaba bu cinsiyet 😏😀