Gulaycelik eserdem ben hergün aynı saate almaya özen gösterdim öğlen 12 de tok karnına olarak ama belirtmemişlerdi aç tok diye
beybito27 eserdem aç veya tok karına diye bir açıklama yapılmıyor. Saat önerisi de verilmiyor. Eczaneye danışın.
beybito27 AsyA_34 Gebelik düşünenler doktor önerisi olmadan da kullanabilir. Bu konuda zarar verecek bir durum yok. Ben de kullandım, çevremdeki arkadaşlarım da kullandı. Zaten ilk üç ay da kullanılacak gebelikte