Be_hi26 İkinci hamileliğim arkadaşlar kendimi aşırı yorgun ve mutsuz hissedıyorum ne yapmalıyım sizce
Gulfemsultan Be_hi26 kendinize bir uğral bulabilirsiniz mesela benimde ikinci gebeliğim fakat ilk çocuğum o kadar haylaz ve huysuz ki onunla ilgilenmekten hamile olduğumu bile unutuyorum eş dost hatırlatıyor sğolsunlar
tazebiranne_hg04 Be_hi26 2. Ye nasıl cesaret ettiniz 40 günlük bebem var valla bir daha çocuk yapmam için kafama taş düşmesi lazım 🤣
Lizbonn Be_hi26 peşinde döndüğüm 3buçuk yaş bebesi var bayağı aktif hareketli mutsuzluga zamanım yok😅
Fatos54 Be_hi26 10h+2 den selamlar. Mide bulantısı, yorgunluk ve 2.5 yaşında ki oğlumla birlikte geçiyor. Mide bulantım olmasa herşey daha güzel olabilirdi.
Semanurk Gulfemsultan bu ben 😂 onun peşinde koşmaktan gönlünü yapmaktan gebe olduğumu unutuyorum yani herhalde doğuma kadarda bişey anlamam bu gidişle 😬
Zmraemr tazebiranne_hg04 o büyüdükten sonra bebek özlemi ,kardeşi olsun istiyorsunuz merak etmeyin 🤭Allah iyi ki unutturuyor ilkte olanları unutmasak cidden zor olurdu :)
Be_hi26 tazebiranne_hg04 ilk başta bende aynı şekilde düşünmüştüm ama oğlum üç yaşında ve bi kardeşi olmasını istedik yoksa hala cesaretım yok 😃