Lapetuss ben lugol solüsyon kullanıyordum daha öncesinde de kullandığım bi üründü hamileyken de devam ettim 1 ay kadar öncesinde tiroid değerlerim düşük çıktı endokrine yönlendirdiler hemen endokrin doktoru da önermedi ve niçin kullandığımı sorguladı dozu yüksek olduğu için. İlaç başlamadı ama lugol kullanmayı bıraktırdı. İyot konusunda doktorlar arasında çok farklı düşünceler var ben de riske atmak istemediğim için bıraktım kullanmayı. Tiroid değerlerim iyottan dolayı mı düştü bilmiyorum açıkçası ama doğumdan sonra kullanmaya başlayacağım