Sunamalatya Normal doğum yaptım ilk zamanlar kanamam olup bitti kırkıncı gün tekrar başladı bugün 47. Günüm ve hala devam ediyor bu durum normal mi yaşayan var mı aranızda ?
hilalhanim Sunamalatya Evet normal. 40bitti tekrar kanamam oldu o ilk adetmiş ve uzun sürdü 15 gün sonra ara kanamalarım olmaya başladı 1 aydır normale dönmeye başladım. Cerazette kullanıyorum bununda etkisi varmış
SutlacimiYedimmiBen Sunamalatya 40 sonu diye bir kanamada var canim odur cok yoğun oluyor kanama cok oluyor bndede olmustu bu iyiye işaret aslinda rahim toparlaniyor yinede bir sıkıntı seziyorsan doktora git canım
gamzelim1 Sunamalatya benim de 2.5 aylik bende emziriyorum ve ikinci adetim yeni bitti. Herkesin bünyesi farklı kimi Bi sene adet görmez kimisi de ben gibi hemen görür
hilalhanim Sunamalatya Tabi ki görebilirsiniz. Emziren kadınlar adet olabilir, gebe kalabilir. Halk dilinde emziren anne adet olmaz, gebe kalmaz süt korur diye bir şey var ama aslı yok bilginiz olsun.