Biz de dun birseyler aldik. Yenidogan cok az sey aldik birkac zibin birkac takim aldik cok kuucklerdi cunku. 3 aylik 6 aylik ve 9 aylik zibinlar takimlar coraplar bir kac şapka bir eldiven, banyo havlusu ve bir kac muslin aldik. Bir iki pijama gibi yazlik hafif seyler aldik. Kisa denk gelecegi icin kalin alt pijamalar aldik. Benim de cok fazla fikrim yok ama bebegin kilolu olabilir ve yenidogan kiyafetleri cok kucuk kalabilir dediler. Bunlara bakarak biraz buyuk seyler aldik. Bebekler cok cabuk buyuyor masallah. Biraz buyuk seyler almakta fayda var gibi.