Asye22 Arkadaşlar bugün ben 8 haftalık hamileyim kabini duymaya gittik ama duyulmadı ya kalbi durmuş yada gelişmemiş dedi böyle birşey yaşayan varmı kürtaj dedi ben kendiliğinden düşsün diye bekliycem dedim kanamam da oldu hafif yardımcı olurmusunuz
Mrvbnbg2208 Asye22 alttan dinlemesini isteseydiniz bazen bu haftalar da karından duyulmayinca alttan dinleniyormus diye duydum başıma gelmedi ama ya da başka bir doktora daha görünün böyle önemli bir konu da tek doktorla sınırlı kalmayın derim