Kizlar günaydın, bi kac hafta sonra seker yuklemesi yaptiracagim. Bana sureci anlatır misiniz? Neler yapiliyo ne kadar bekliyorum? Aç mi tok mu gitmeliyim? Kötü olur muyum yanimda birini etireyim mi? Saglik ocagindaki ebem sekerli suya limon kat icmesi daha kolay olur dedi bende o kadar sekeri bi oturmaya yiyorum zaten bi sey olmaz bence dedim ama sizin deneyimleriniz nasildi